Πολιτική επιστροφής χρημάτων

Έχουμε πολιτική επιστροφών 30 ημερών, που σημαίνει ότι έχετε 30 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος σας για να ζητήσετε επιστροφή.

Για να είναι αποδεκτή η επιστροφή, το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση με αυτήν που το παραλάβατε, αχρησιμοποίητο, με τις ετικέτες του και στην αρχική του συσκευασία. Θα χρειαστείτε επίσης την απόδειξη αγοράς.

Για να ξεκινήσετε μια επιστροφή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο estore@marikali.cy. Παρακαλούμε σημειώστε ότι οι επιστροφές πρέπει να αποσταλούν στην εξής διεύθυνση:

11 Τσιφλικουδιών, 3010, Λεμεσός, Κύπρος
ή μέσω ACS Courier στην τοποθεσία ACS Limassol Omonoia.

Σημείωση για τα έξοδα αποστολής:

Το κόστος της επιστροφής βαρύνει τον πελάτη. Επιπλέον, οποιοδήποτε αρχικό κόστος αποστολής—ακόμη και αν δεν χρεώθηκε λόγω προωθητικής δωρεάν αποστολής—θα αφαιρεθεί από το ποσό της επιστροφής.

Εξαίρεση στην αφαίρεση εξόδων αποστολής:

Το πλήρες ποσό, συμπεριλαμβανομένων των αρχικών εξόδων αποστολής, θα επιστραφεί μόνο αν το προϊόν είναι ελαττωματικό, κατεστραμμένο ή λανθασμένο λόγω δικού μας σφάλματος.

Μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με επιστροφές στο estore@marikali.cy.


Ζημιές και προβλήματα

Παρακαλούμε ελέγξτε την παραγγελία σας μόλις την παραλάβετε και επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας αν το προϊόν είναι ελαττωματικό, κατεστραμμένο ή αν λάβατε λάθος προϊόν, ώστε να αξιολογήσουμε το πρόβλημα και να το διορθώσουμε.


Εξαιρέσεις / Μη επιστρέψιμα προϊόντα

Ορισμένοι τύποι προϊόντων δεν μπορούν να επιστραφούν, όπως:

  • Ευπαθή προϊόντα (τρόφιμα, λουλούδια, φυτά)
  • Ειδικές παραγγελίες ή εξατομικευμένα προϊόντα
  • Προϊόντα προσωπικής φροντίδας (καλλυντικά κ.λπ.)
  • Επικίνδυνα υλικά, εύφλεκτα υγρά ή αέρια

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αν έχετε ερωτήσεις σχετικά με ένα συγκεκριμένο προϊόν.

Δυστυχώς, δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές για προϊόντα outlet ή δωροκάρτες.


Αντικαταστάσεις

Ο πιο γρήγορος τρόπος για να λάβετε το προϊόν που θέλετε είναι να επιστρέψετε το υπάρχον προϊόν και, μόλις εγκριθεί η επιστροφή, να κάνετε μια νέα παραγγελία.


Δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερών (Ευρωπαϊκή Ένωση)

Εάν η παραγγελία αποστέλλεται στην Ευρωπαϊκή Ένωση, έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε ή να επιστρέψετε την παραγγελία σας εντός 14 ημερών, για οποιονδήποτε λόγο και χωρίς αιτιολόγηση.

Ωστόσο, το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο, με τις ετικέτες του και σφραγισμένο στην αρχική του συσκευασία. Θα χρειαστείτε επίσης την απόδειξη αγοράς.


Επιστροφές χρημάτων

Θα σας ειδοποιήσουμε μόλις λάβουμε και ελέγξουμε την επιστροφή σας, ώστε να σας ενημερώσουμε αν εγκρίθηκε η επιστροφή χρημάτων.

Αν εγκριθεί, η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί αυτόματα στην αρχική μέθοδο πληρωμής σας μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες.

Λάβετε υπόψη ότι οι τράπεζες και οι εταιρείες πιστωτικών καρτών ενδέχεται να χρειαστούν επιπλέον χρόνο για να επεξεργαστούν και να εμφανίσουν την επιστροφή.

Αν έχουν περάσει πάνω από 15 εργάσιμες ημέρες από την έγκριση της επιστροφής σας, επικοινωνήστε μαζί μας στο estore@marikali.cy.


Μείωση επιστροφής λόγω ζημιών από τον πελάτη

Αν ένα προϊόν επιστραφεί με ζημιές που προκλήθηκαν από τον πελάτη και απαιτεί επισκευή ώστε να μεταπωληθεί ως ανακατασκευασμένο, τότε θα γίνει ανάλογη μείωση από το ποσό της επιστροφής. Το ακριβές ποσό της μείωσης θα καθοριστεί μετά την αξιολόγηση του προϊόντος.


Επιστροφές επίπλων και ογκωδών αντικειμένων

Για έπιπλα, παιχνίδια κήπου και άλλα ογκώδη αντικείμενα, δεν επιστρέφουμε κόστη που σχετίζονται με:

  • Αποθήκευση
  • Μεταφορά και καύσιμα
  • Συναρμολόγηση / αποσυναρμολόγηση

Αν ένα τέτοιο προϊόν παραδόθηκε και συναρμολογήθηκε στον χώρο σας και στη συνέχεια επιθυμείτε να το επιστρέψετε, θα αφαιρεθούν από την επιστροφή σας τα εξής κόστη:

  • Έξοδα εργασίας: Το κόστος για την αποσυναρμολόγηση και τη συσκευασία του προϊόντος για επιστροφή.
  • Έξοδα μεταφοράς και καυσίμων: Το κόστος μεταφοράς του προϊόντος πίσω στην αποθήκη μας.
  • Έξοδα αποθήκευσης: Οποιαδήποτε έξοδα σχετίζονται με την επιστροφή του προϊόντος στην αποθήκη μας.

Τα συγκεκριμένα κόστη δεν επιστρέφονται και θα αναλυθούν ξεχωριστά όταν επιβεβαιώσουμε την επιστροφή σας.

Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την επιστροφή μεγάλων αντικειμένων, επικοινωνήστε μαζί μας στο estore@marikali.cy.